Rabu, 5 Ogos 2009

PATI AIR SAFFRON KALKAUSAR


HARGA RM 10.00
Air Saffron Kalkausar adalah air yang telah dibaca dengan 30 juzuk Al-Quran,dicampur pula dengan stigma bunga saffron yang mengandungi pelbagai khasiat khususnya untuk penyakit-penyakit dalam badan manusia di samping itu air ini juga mempunyai pelbagai kegunaan zahir dan batin.
Khasiat dan kaedah menggunakannya:-
Sebelum guna tambahkan dengan 3 liter air mineral water

1-Untuk melembutkan hati yang degil,bebal & selalu membantah perkara yang disuruh agama.
2-Untuk penerang hati,semoga selalu mendapat petunjuk dan dipelihara oleh Allah.
3-Dipelihara Allah ketika memandu.Terlebih dahulu:
*Ayat Qursi (1kali)
*Surah Yasin ayat 8 hingga 9(1kali).Bawa air ini ketika memandu di dalam perjalanan jauh.Minumlah ketika dahaga.Mohonlah kepada Allah semoga dipelihara dalam perjalanan.
4-Supaya anak-anak atau orang dewasa yang suka bergaduh kembali bersatu dan berkasih sayang dengan izin Allah.
5-Untuk membuang 'saka' dan orang yang dirasuk syaitan kembali pulih.Ambil secawan air ini terlebih dahulu bacakan 15 kali ayat Al-Qursi,bacaan terakhir ulang 11 kali(Pada ayat 2 terakhir Qursi.)
6-Mengelakkan duit dicuri toyol,ambil sedikit air dan bacakan Al-Fatihah dan hadiahkan kepada Nabi Muhammad S.A.W (1 x) juga kepada Nabi Silaiman A.S (1 x).Niat di dalam hati "Ya Allah dengan mukjizat Nabi Muhammad dan Nabi Sulaiman juga mukjizat Al-Quran yang terdapat dalam air ini,Engkau peliharakanlah wang simpanan ku ini dan renjiskan air ini kepada duit yang hendak disimpan itu.
7-Amat baik diminum ketika mengandung,melahirkan anak yang sihat dan cergas dan baik akhlaknya.
8-Menghindarkan penyakit demam kuning.Amalan meminumnya ketika mengandung amat digalakkan .
9-Boleh digunakan sebagai isyarat memagar rumah tempat tinggal anda,untuk menghindari orang yang berniat tidak baik memasuki kediaman anda.Kaedah menggunakannya terdapat pada botol air.
10-Sebagai selusuh untuk memudahkan melahirkan anak.
11-Untuk menghilangkan penyakit ketumbuhan di dalam perut dan barah diperingkat awal.Pati air Saffron Kalkausar ini hanya dicampur dengan 1.5 liter air mineral.minumlah berterusan 3 hingga 4 bulan ,InsyaAllah akan ada perubahannya
LARANGAN
1,Jangan di langkah dan jangan guna air ini untuk memagar perniagaan anda.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan